Klubb 30.10.2015

Info fra Mandal Golfklubb

Grevlingane · Premieutdeling og auksjon · Utleie av klubbhus · Grasrotandelen · Gobex kiosken · Ballplassering · Bestill tid · Bestille tid fra mobil · Vallerøffen

Arkivbilde fra hull 6 (foto Per J)

Grevlingane:

Først kommende mandag 2.november er det Grevling tid. Vi møtes kl. 09.30 som vanelig, vi kan jobbe med de nye utslagene til blå tee.

Premieutdeling og auksjon:

Sett av onsdag 11. november fra kl. 17.00

Det blir premieutdeling for Klubbmesterskapet, BerryAlloc Onsdagstour, KM fourball, Match Play og Firma Cup

Det vil også blir auksjon med Jarle. Proshop blir åpen fra kl. 17.00 med mange gode tilbud. Ta med gavekort og bruk disse.

Det blir også informasjon om neste års drift av klubben og nytt treningsopplegg.

Utleie av klubbhus:

Ønsker du å leie klubbhuset til gebursdag, møter, julebord med mer. Ta kontakt med Turid, e-post: kontakt@mandalgk.no

Grasrotandelen:

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos Norsk Tipping. 5% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

Til denne tid i år har vi fått kr. 31956.- fra Norsk Tipping.

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).

Gobex kiosken:

Gobex kiosken er tatt inn for service og reparasjon.

Ballplassering:

Det er innført ballplassering på kortklippet område for resten av sesongen. Ballen plasseres innen en køllelengde, men ikke nærmere hullet. Hvis dere er så uheldige å slår opp en torv, legg den på plass, også i semirøffen. Pass også godt på greenene og ikke glem nedslagsmerkene.

Bestill tid:

Skal dere spille på banen MÅ dere bestille tid. Mikkel bruker Golfbox for å legge opp arbeidet etter når dere spiller og hvor mange som skal spille.

Bestille tid fra mobil:

Endelig er appen for android mobiler ferdig utviklet, etter 2 år. Jeg har prøvd den og den fungerer fint. Appen lastes ned fra Play Butikk for android mobiler og fra App Store for Iphone. Den kan også brukes som scorekort og sendes direkte til Golfbox for justering av hcp.

Vallerøffen:

Det er kommet ny Vallerøff, den kan leses her eller den kan hentes på klubbhuset i papirs form.

Mvh.

Mandal golfklubb