Klubb Bane 08.04.2020

Info om spill på banen

TIL ALLE MEDLEMMER.

Golfbox:

ALLE som skal spille på banen MÅ melde seg inn på Golfbox før de reiser hjemmefra. Det er dessverre en del som har "glemt" dette. Dette er regler som Norges Golf Forbund har påbudt oss å følge.

Banen:

Det er også en del som " glemmer" å legge tilbake oppslått torv og reparere nedslagmerker på greenene. Dette må dere passe på å gjøre, alle ønsker en fin bane.

E-posten under kom fra NGF i dag, Håper alle tar sine forholdsregler.

IKKE ALLE FORSTÅR ALVORET!

De aller fleste golfklubber ser ut til både å informere godt og ha gode rutiner og kontroll når det gjelder smittevern i disse dager. Vi får imidlertid også meldinger fra personer som har dårlige opplevelser, der flere klubber tror aktiviteten kan foregå slik den gjorde før koronaviruset slo til. Dere må skjerpe dere. Dere kan bli anmeldt og straffet, få søksmål mot dere og dere risikerer å være årsaken til at alle golfbaner må stenge igjen.

Info fra NIF: Mer informasjon finnes på Idrettsforbundets nettsider.

Husk det er kun banen som er åpen. Klubbhus, wc, treningsområde og driving-range er stengt.

Ha en riktig god Påske, og benytt de fine dagene til en runde på golfbanen.

Mvh.

Steinar Vatnedal