Klubb 22.02.2020

Informasjon fra Mandal Golfklubb.

Akrivbilde fra klubbmesterskapet 2019 (foto per j)

Medlemskontingent

Greenfee

Kristiansand og Grimstad

Kiosk

Sørmegleren

Golfheftet

Ledige skap

Gressrotandelen

Spill på banen

Medlemskontingent.

Fakturaene vil bli sendt ut til medlemmene ca. 25  februar, betalingsfrist 31. mars.

Årsmøtet bestemte å sette opp kontingent og spillerett med 3 %.

Er det noen som heller ønsker å betale kontingent og spillerett fordelt på 12 mnd. er det bare å ta kontakt.

Husk, skal du spille golf etter 31.mars, må kontingenten være betalt.

Alle vil bli fakturert for spillerett, ønsker du ikke spillerett, trekker du det bare fra på fakturaen.

Greenfee.

Greenfeen vil bli satt opp fra 1.mai. Nye priser for medlemmer uten spillerett blir:

Hele dagen kr. 300.-

9-hull Kr. 200.-

Kristiansand og Grimstad GK

Vi vil også kommende sesong ha gratis spill på disse to banene fra 1. mai til 31. august. Dette gjelder kun for dem som har spillerett i Mandal

Kiosk

Alle som har Gobex-kort har tilgang til klubbhuset.  Brus skapet er åpent og det er mulig å kjøpe drikke der. Dere betaler med Vipps.

Blir dette misbrukt vil klubbhuset bli stengt.

Alle som bruker kortet for å komme inn blir logget.

Sørmegleren

Skal dere selge hus eller hytte i følgende kommune: Lindesnes,  "Gamle Audnedal" og Åseral ta kontakt med Sørmegleren og støtt Mandal Golfklubbmed kr. 3500.- Dette er et beløp som Sørmegleren sponser oss med, det vil ikke påvirke selgers utgifter

Golfheftet

Selges for kr. 495.-. kan kjøpes hos kontakt@mandalgk.no

Du vil få Golfheftet PLUSS på kjøpet, verdi kr. 199.-

Se: www.golfhaftet.se for mer informasjon

Ledige skap

Vi har noen ledige skap, ønsker du det ta kontakt på kontakt@mandalgk.no

Prisen er kr. 500.- pr. år

Grasrotandelen

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos

Norsk Tipping. 7% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

Til denne tid i år har vi fått kr. 26545.- fra Norsk Tipping.

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).

Spill på banen

Banen vil bli åpen når forholdene tillater det. Det er viktig at dere tar hensyn til at banen er bløt.

Husk dette:

Ved hull 2 BRUK veien på høyre side av greenen.

Ved hull 3, ikke gå mellom green og bunker, bruk veien på venstre side.

Ved hull 7, bruker du tralle, skal du alltid gå veien gjennom steingjerdet.

Husk også legg tilbake torv som blir slått opp, reparere nedslagmerker på greenene og legge rivene i bunker etter bruk.

MVH.

Mandal Golfklubb

Våre samarbeidspartnere

Heimtun Bygg  Nøsted Kjetting AS - Trygg  Sørmegleren  NetSecurity  Sparebanken Sør  PGE  Rema 1000  Frydenbø  Optimera Monter  BRG