Bjørn Bakke Bjørn Bakke

Proshop 07.05.2015

NYBEGYNNERKURS - VEIEN TIL GOLF

Klubbens pro (trener) Jarle Liland drar sammen med VTG-komiteen i gang sesongens andre golfkurs lørdag 9. og søndag 10. mai, begge dager fra kl. 10:00 til kl. 16:00. Kurset er beregnet på alle alderstrinn fra barnebarn til oldefedre og alle er like velkommen til et kjempegøy kurs på vår flotte golfbane på Valle Gård.

Jarle instruerer på forrige kurs. Foto Bjørn B
Forrige kursdeltagere. Foto Bjørn B
Jarle viser de forskjellige slag. Foto Bjørn B
Jarle med de ybgste på trening. Foto Bjørn B
Flott sving mot green 3. Foto Bjørn B
Jarle instruerer på forrige kurs. Foto Bjørn B Forrige kursdeltagere. Foto Bjørn B Jarle viser de forskjellige slag. Foto Bjørn B Jarle med de ybgste på trening. Foto Bjørn B Flott sving mot green 3. Foto Bjørn B

Etter endt kurs lørdag og søndag er du klar til din første tur på banen. Det er ingen prøver som skal bestås og alle deltagerne får kursbevis. Noe teori foregår i klubbhuset mens det meste foregår utendørs. Dette er kjempegøy, husk bare å kle deg etter vær-forholdene.

Lån av golfutstyr under kurset er gratis. Det samme er golfballer og utdelt kursmateriell.

Kurset koster kr. 1.000,- for voksne, Ungdom under 19 år 500, Barn under 12 gratis.

Spesielt tilbud for medlemskap i 2015 gis under kurset.

Påmelding gjerne på tlf. 382 60 031 eller på e-post: kontakt@mandalgk.no slik at vi får en oversikt på hvor mange som kommer. Får du ikke til dette er det bare å møte opp på klubbhuset senest kl. 10:00 på lørdag formiddag. Vel møtt til en for deg ny og kjempegøy idrett.

Ytterligere kurs er planlagt: 9. og 10. mai, 6. og 7. juni, 4. og 5. juli, 1. og 2. august samt avslutningsvis 12. og 13. september. Alle dager fra kl. 10:00 til kl. 16:00. Kursene forutsetter tilfredsstillende påmelding for å kunne gjennomføres.