Turnering 24.05.2021

Årets Pinseturnering ble avviklet mandag.

Det ble en våt fornøyelse for de 23 spillerne som utgjorde årets felt.

Glimt fra turneringen (foto per j)
Vinnerlaget fra venstre Erlend Listøl Jahnsen, Thomas Larsen, Sverre S Skjørten og Erling Knudsen (foto S Skjørten) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j)

Det var ikke mer en klokka passerte 10 før regnet satte inn og gjorde det vanskelig å spille golf. Det regnet jevnt og trutt hele runden.  Banen var selvsagt våt, men alle greenene var meget bra.

Turneringen ble spilt som scramble.  Det er et lagspill hvor alle slår ut hver sin ball, og det spilles videre på best ball til ballen er i hullet.  Det ble spilt med 4 manns- 3 manns- og 2 mannslag.

Totalt 7 lag var med, og det ble en meget jevn kamp.  Til slutt stod 3 lag med samme resultat 8 under laget par. (-8).  Best denne gang ble laget bestående av Erlend Listøl Jahnsen, Thomas Larsen, Erling Knudsen og Sverre S Skjørten.  På 2.plass med dårligere Hc fulgte Børge Tronstad, Rune Brønstad og Miguel Ardiles.  Laget på 3.plass var Thomas Holdbakk, Alfred Furnes og Axel Axelsen fra Kristiansand golfklubb.

Gøy at det dukket opp "nye" spillere på turneringen.

Lengste drive på hull 6:
 48 : Erling Knudsen