Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 29.09.2020

Damedag

På årets siste damedag sto scrambleturnering på programmet.

Vinnerlaget. Britt, Borghild og Hilde.
Andreplassen gikk til Anne Beth,  Anne Brit og Mirjam.
Andreplassen gikk til Anne Beth, Anne Brit og Mirjam.
Britt putter på hull 1.
Hilde og Borghild på hull 1.
Laila, Reidun og Wenche på hull 9
Går den i tro? Wenche putter på hull 9.
Kristin, Anne Rita, Tone Britt følger med på om Siri klarer å sette den.
Sosialt og premieutdeling.
Wenche får overrakt blomster.
Vinnerlaget. Britt, Borghild og Hilde. Andreplassen gikk til Anne Beth,  Anne Brit og Mirjam. Britt putter på hull 1. Hilde og Borghild på hull 1. Laila, Reidun og Wenche på hull 9 Går den i tro? Wenche putter på hull 9. Kristin, Anne Rita, Tone Britt følger med på om Siri klarer å sette den. Sosialt og premieutdeling. Wenche får overrakt blomster.

Litt vemodig når vi kommer til siste damedag. Det betyr jo at sesongen er slutt og vi må vente til mai før det starter opp igjen. Men en flott sesong har det vært, tross corona.

I dag var det scrambleturnering. 14 spillere møttes i et noe usikkert vær. Det ble ei lita regnbyge akkurat i starten men så holdt himmelen tett. Det var Hilde Vesterhus, Britt R. Andersen og Borghild Lunde som dro seieren i land med 24 poeng. På andreplass kom Anne Brit Medby,  Mirjam S. Arntsen og Anne Beth Torkelsen med 21 poeng.

Etter runden var det premieutdeling og sosialt.  Det ble servert pastasalat og kake.

Wenche Rinden går ut av damekomiteen og fikk overrakt blomster. Reidun Brådland overtar for henne. Sissel Sporaland sa ja til å være med en periode til. Da kan vi sannsynligvis se frem til en spennende tur, også til neste år.

Den nye komitéen blir da:

Anne Beth Torkildsen,  leder.

Kristin Bentsen

Sissel Sporaland.

Reidun Brådland

Tusen takk til komitéen i år, som har arrangert mange  fine turneringer, mye gøy og ikke minst turen til Sandnes.

Vi kan fremdeles spille golf, så håper vi møtes på banen.