Bjørn Bakke Bjørn Bakke

Turnering 16.05.2015

GUMPEN GOLF OPEN 2015 - VINN EN BIL

Mandal Golfklubb har herved den store glede av å invitere til Gumpen Golf Open 13. juni. Turneringen der du kan vinne en VW e-GOLF dersom du klarer Hole-In-One på det 10. hullet. Turneringen starter på hull 2 og HIO er på scorekortets hull 10 samt nærmest pinnen konkurransen gjelder scorekortets hull 10 og 1. Bilen er sponset av Gumpens Auto Mandal og de står klar til å overlevere nøkkelen straks ballen går i hullet.

Salgssjef Lloyd Tønnessen hos Gumpen Auto Mandal viser fram bilen som kan bli din.

Påmelding via Golfbox. Maks antall deltagere er 60 og turneringen er nå åpen for påmelding. Førstemann til mølla… Turneringen starter på banens hull 2. Herrer spiller fra gult utslag, Damer fra rødt, i.h.h.t gjeldende regler for HIO-konkurranser. Sponsorer som spiller 9 hull skal ikke meldes på via Golfbox. Det vil bli sendt ut egen invitasjon.

Nærmest pinnen

I tillegg til HIO konkurransen blir det en «Nærmest pinnen konkurranse» på scorekortets hull 10 og 1 der vinneren stikker av med gavekort til en verdi av Kr 2.000.-. Det er kun en klasse (felles herre og damer) der begge runder er gjeldende i konkurransen. En evt. vinner av HIO - konkurransen kan ikke vinne «nærmest pinnen konkurransen».

18-hulls turneringen

Det blir kun premiering for de 3 beste i hver klasse.

1. premie kr 2000.-, 2. premie Kr 1500.-, 3. premie kr 1000.-. I tillegg trekkes ut en spiller som vinner gavekort til kr. 500.-. Spilleren må være tilstede under premieutdelingen.

Dette er en 18 hulls-turnering som er åpen for alle amatører med etablert handicap. Startrekkefølgen blir etter tilfeldig trekning. Arrangør har rett til å sette en valgt spiller i en tidlig gruppe. Ønsker om sen starttid kan imøtekommes. Det må påregnes litt ventetid etter spilte 9 hull.

Turneringen koster Kr 300.- (ev. kr. 500.- inkl greenfee).

Vi håper å se deg på banen 13. juni. Ikke nøl med å melde deg på. Listen på 60 golfere tror vi vil bli fyllt opp raskt.Det kommer til å bli en minnerik opplevelse med første golfkonkurranse med bil i premie på Sørlandet.

Velkommen til Mandal Golfklubb

REGLER FOR DELTAGERE I HIO - KONKURRANSE

Vi har gleden av å invitere til Gumpen Golf Open hvor vi introduserer Hole In One (HI0) - konkurranse på banens hull nr 1 lørdagen den 13 juni 2015. I konkurransen blir det hull 10 på scorekortet.

Premien for Hi0 er VW e-Golf 2015 til en verdi av kr 261,000

Som deltaker på Gumpen Golf Open bør du sette deg inn i hvile regler som gjelder for Hi0-konkurransen.  Disse finner du HER:

DEFINISJON AV HOLE IN ONE (Hi0):

Hi0 er definert som det første slaget som en spiller slår fra et ordinært utslags-sted til en ordinær putting-green og som går i hullet. Brutto score på hullet skal være 1 i henhold til golfreglene.

DEFINISJON AV VINNEREN AV Hi0-KONKURRANSEN:

Vinneren er den spilleren som først oppnår Hi0 på banens hull nr 1, første gang dette hullet spilles (turneringen starter på hull 2) og da blir det hull 10 på score kortet som gjelder.

Dersom flere spillere slår Hi0 på dette hullet (hull 10) i løpet av turneringen er det den som først slo Hi0 som vinner Hi0-premien. Utslagene skal tas i riktig rekkefølge i h.t. golfreglene og etikette.

FORBUD MOT TRENING:

For deltakerne i Gumpen Golf Open er det ulovlig å trene på hull nr 1 fra klokken 0000 lørdagen den 13 juni og frem til siste ball i turneringen har spilt hullet.

Med trening menes enhver bevegelse av golfball /slag, kast, spark, trilling m.v.) mot greenen fra hvor som helst på spillefeltet.

Det er heller ikke lov å berøre greenen med noen del av kroppen eller å la en ball komme i fysisk kontakt med greenen.

Brudd på denne regel medfører diskvalifikasjon fra Hi0-konkurransen.

Pass på hold deg til reglene.

Turneringskomiteen i Mandal Golfklubb