Turnering 31.12.2018

Holum- mafians Nyttårsturnering 2018.

Magne Sandtveit vinner av årets siste turnering.

Årets vinner Magne Sandtveit  (alle foto per j)
Årets vinner Magne Sandtveit (alle foto per j)
Glimt fra turneringen

I år var værgudene på mafians side igjen, så årets 3 køllers turnering kunne gå av stabelen.  Som vanlig er det nyttårsaften som er dagen.

Det hele er er turnering hvor det i hovedsak er å ha det gøy, men det er selvsagt også meget stort å vinne.  Flere av klubbens medlemmer har de siste dagene vært å se på banen med kun 3 køller i bagen.

I år var det hele 41 som stilte til start.  Temperaturen var hyggelig med flere plussgrader.  Selv om det kom lett regn utover dagen, hadde de fleste en god opplevelse.  Banen var etter årstiden bra, men puttingen bød nok på problemer.  Ikke alle hadde med putter.

Vinner tilslutt ble Magne Sandtveit med imponerene 21 poeng.  På plassene bak fulgte Steinar Vatnedal, Trond C Høiberget, Ivar Gulli, Sigmund Skårdal og Anne-Grete Nøding alle med 18 poeng.  Kanskje en ide og bare fortsette med 3 køller.

Godt nytt år til alle.

Vedlegg