Nettrøffen 15.07.2023

Kygo gjestet banen.

Den verdenskjente artisten Kygo gjestet klubben vår lørdag. Bergenser som han er, gjorde han ingenting av å gå banen i ganske heftig regnvær.

Thea og den hyggelige artisten og golferen Kygo. (Foto: Rose)
Rose og Kygo fant tonen på klubbhuset. (Foto: Thea)
Thea og den hyggelige artisten og golferen Kygo. (Foto: Rose) Rose og Kygo fant tonen på klubbhuset. (Foto: Thea)

Etter ni hull tok han, kjæresten og en medarbeider pause fra nedbøren og fikk servert mat hos Rose, som på det tidspunkt ikke visste hva for en verdensartist som inntok pizza og kyllingnuuggets.

Kygo er en såkalt EDM-artist (elektronisk dansemuskk) som har oppnådd listetopper og millioner av avspillinger av sine remixer av kjente artister sine låter. Kjæresten Victoria Nadine opptrådte på festivalen Sydli  i helgen.

Da Kyrre Dørvell-Dahll, som er Kygos egentlige navn, avsluttet runden på Valle, var Rose og datteren Thea blitt klar over hvem de hadde servert og pratet med. Fanagutten med rundt 12 i handicap stilte velvillig og smilende opp for bilder.

Hyggelig treerball å ha på besøk!

K.L.