Turnering 23.08.2015

Turid og Simen ble klubbmestere 2015.

Begge to klarte å holde på ledelsen fra dagen før. Turid vant med 4 slag foran Britt Andersen, mens Simen vant med 10 slag foran Jørgen Hestås.

Årets klubbmestere Simen og Turid (foto Per  J)
Årets klubbmestere Simen og Turid (foto Per J)
Johnny"Daly" Fævelen i aksjon på hull 4 (foto Per  J)
Johnny"Daly" Fævelen i aksjon på hull 4 (foto Per J)
Magnus Bjørnstad på hull 9 (foto Per J)
Britt Andersen på hull 4 (foto Per J)
Pikene på broen.  Britt, Turid og Wenche (foto Per J)
Pikene på broen. Britt, Turid og Wenche (foto Per J)
Mikkel i kjent driv (foto Per J)
Tor Sverre Bentsen, Kjell Horpestad og Kjell Røisland på hull 4 (foto Per J)
Aslak Egeli hadde en god helg på banen (foto Per J)
Sigmund Skårdal på hull 4 (foto Per J)
Oddbjørn Breland på hull 9 (foto Per J)
Steinar Vatnedal, Miguel Ardilesog Oddbjørn Breland på hull 9 (foto Per J)
Eirik Børslid i kjent "søndags antrekk" (foto Per J)
God stemning på terrassen søndag (foto Per J)
Rune Halvorsen, Helge Skår og Ivar Gulli på hull 9 (foto Per J)
Simen på hull 3 (foto Per J)
Årets klubbmestere Simen og Turid (foto Per  J) Johnny"Daly" Fævelen i aksjon på hull 4 (foto Per  J) Magnus Bjørnstad på hull 9 (foto Per J) Britt Andersen på hull 4 (foto Per J) Pikene på broen.  Britt, Turid og Wenche (foto Per J) Mikkel i kjent driv (foto Per J) Tor Sverre Bentsen, Kjell Horpestad og Kjell Røisland på hull 4 (foto Per J) Aslak Egeli hadde en god helg på banen (foto Per J) Sigmund Skårdal på hull 4 (foto Per J) Oddbjørn Breland på hull 9 (foto Per J) Steinar Vatnedal, Miguel Ardilesog Oddbjørn Breland på hull 9 (foto Per J) Eirik Børslid i kjent "søndags antrekk" (foto Per J) God stemning på terrassen søndag (foto Per J) Rune Halvorsen, Helge Skår og Ivar Gulli på hull 9 (foto Per J) Simen på hull 3 (foto Per J)

Årets turnering ble avviklet i en fantastisk fint vær.  Kun en sjenerne østavind søndag gjorde forholdene litt vanskeligere.  Mikkel hadde nok en gang greid å finne vanskelige hullplasseringer, og da spesielt på hull 4 og 9.

Turid hadde etter første dag en ledelse på 9 slag i klassen damer senior.  Britt Andersen spilte en bra runde søndag, men klarte ikke å ta igjen Turid.  Britt endte opp med 88 slag.  Det rakk kun til 2. plass totalt med 182 slag.  Turid fikk søndag 93 slag, totalt 178.  Hun tok dermed sin 5. klubbmester titel.  Gratulerer til Turid.

I herreklassen var det ikke like stor spenning.  Simen gikk en kjemperunde på 66 slag lørdag, og var dermed hele 11 slag foran Jørgen.  Selv om Simens konsentrasjon forsvant etter hvert, var det aldri fare på ferde i kampen om tittelen.  Best søndag var Jørgen med 75 slag foran Simen med 76 slag.  På plassen etter fulgte Aslak Egeli med 79 slag. Dette var også Simens 5. tittel, den 4. på rad. En meget sterk prestasjon.

Sammenlagt vant Simen med 142 slag.  På plassene bak fulgte Jørgen og Aslak med henholdsvis 152 og 158 slag.

I klassen for herrer junior ble Magnus Bjørnstad vinner med 174 slag.  Det ville holdt til en sterk 6. plass i herreklassen.  En virkelig bra prestasjon.

I herrer senior vant Kjartan Lavik med 168 slag.  På plassene bak fulgte Sigmund Skårdal med 171 slag etterfulgt av Johnny "John Daly" Fævelen med 177 slag.

Damer ble vunnet av Mirjam Slott Arntsen med 212 slag.

I herrer eldre senior ble det hele avgjort på siste hullet.  Både Kjell Røisland og Tor Sverre Bentsen endte begge på 192 slag, men Kjell vant på bedre siste 9.

Koplett resultatliste klubbmesterskapet 2015