Nettrøffen 30.12.2017

Reisebrev fra Carsten Jacobsen.

Denne gang fra Hawaii.

En kunne hoppe over rekka og ned på banen, tommel opp! (alle foto C Jacobsen)
 Pekefinger på hull # 7 I det vi seiler forbi. (alle foto C Jacobsen)
Klar til spill på Kauai Lagoons Golf Klubb!
 Som en kunne hoppe over rekka og ned på banen, tommel opp!
Innspill på hull # 7
 Utslag på hull # 7
 Fairway på Hull # 9
Looong carry på hull # 5 ( Kiele Mauka)
 En kunne hoppe over rekka og ned på banen, tommel opp! (alle foto C Jacobsen)  Pekefinger på hull # 7 I det vi seiler forbi. (alle foto C Jacobsen) Klar til spill på Kauai Lagoons Golf Klubb!  Som en kunne hoppe over rekka og ned på banen, tommel opp! Innspill på hull # 7  Utslag på hull # 7  Fairway på Hull # 9 Looong carry på hull # 5 ( Kiele Mauka)

Da er vi igang med et nytt år og som tradisjonen er er det Golf på Hawaii som gjelder denne Januar måned med nydelige temperaturer å spille i. Her borte er det bare å velge og vrake I flotte baner å spille på. En av dem finner du på øya Kauai som vi omtrent kunne  seile helt inn til klubbhuset til!  I det vi passerte signatur hullet # 7 ( Kiele Moana) som hadde et fyrtårn bare få meter unna greenen var det som en bare kunne hoppe over rekka og rett ned på banen.

Kauai Lagoons Golf klubb kan tilby 3 nihullsbaner med veldig varierende terreng. De er Kiele Waikahe, Kiele Mauka og Kiele Moana. Sistnevnte med den lengste strekningen av hull langs sjøen og altså med signatur hullet # 7, et fantastisk flott par 4 hull. I enden av hull #9 har de satt opp en statue av den velkjente Golden Bear  som tydeliggjør hvem som er arkitekt av banen.

Tar du turen til Hawaii blir du garantert ikke skuffet over golfmulighetene som finnes der. Værre er det om du som fotgjenger I hovedstaden Honolulu blir tatt med blikket ned på mobiltelefonen. Da risikerer du en bot på $35(ca 290nok). Skulle dette gjenta seg legger de på til $99(ca 830nok). Loven har fått navnet “Distracted walking law” og tredde I kraft 25 Oktober 2017, bare så du vet det!JJ